lørdag 30. april 2011

Fretex funn

Eg er så heldig at eg bur ikkje så langt frå ein Fretex butikk.
Når eg er i nærheten stikk eg som oftast innom ein tur..

Av og til er eg heldig og kjem øve nåke.

Som dette bordet.....


Bordet var ikkje komt inn i butikken ein gang.
Eg skynda meg inn på leit etter lagermannen ( høyrde ei anna dame som og likte bordet...)

Heldigvis fekk eg kjøpt det, uten tanke for om eg fekk plass i bilen ;-)


Men... heldigvis, mor, barn og bord kom heim.

Slik ser det ut no



Lysestaken fant eg på loppemarked.

 Den var messingfarga.


Synes den blei veldig fin kvit.
 ( Skulle jo bytta lys før eg tok bilde.... men men ikkje alt ein tar seg tid til i farten )

Ha ein fin kveld


Nynno







3 kommentarer:

  1. Kjempefint bord.
    Eg har hatt eit par sånne, men eg selde dei på butikken:)))
    Lysestaken vart kjempefin.
    Eg har ikkje fått gjort noko med den "nydelege" lampen eg kjøpte meg,
    men det kjeme.

    SvarSlett
  2. Fant bloggen din via en annen blogger og la meg til som følger ღ Bordet ble kjempefint, heldige du som ikke bor så langt unna slike butikker :) Nydelige bilder også av dine skjønne pusekatter ღ jeg bare elsker disse herlige nøstene :) Ønsker deg en fin uke som kommer og ha en fin 17-mai feiring, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hei hei.
    Du vart den heldige vinnaren av boka
    "Sanselig Sommer" inne hjå meg.
    Klem H

    SvarSlett