torsdag 23. desember 2010

JUL

     Litt julestemning frå meg til deg.

Denne sparken var eg så heldig og fant på eit loppemarked i fjor. Betalte den nette sum av 10,-
Dei gamle skøytene fant eg på Fretex. Synes dei pynta fint opp på trappa vår saman med sparken.



Eg har masse nissar, men i år blir det bare disse som kjem fram. Dette er året`s nissefar og nissebarn frå Perfect Home.



Dette året har vi pynta juletreet med sølv, rødt og kvitt.
Har kjøpt litt nytt i år og. Stadige fristelsar hos Hilde på  Frøken Fryd.
 Alt av gull er lagt tilbake i kottet .
Det blei ikkje så gode bilder dette.
Mykje finare i virkeligheten.

Har som mål i det nye året å gå på kurs for å læra meg dette.
 Synes det er så kjekt å ta bilder, å redigera, men så er det resten som er det vanskeliga.




Til slutt eit bilde av Nussi og Balder. Dei er veldig gode venner , her har dei ei lita kosestund.......


GOD JUL

NYNNO




4 kommentarer:

  1. Nydelig stemning hos deg, virkelig vakkert.
    Og de fine pusekattene!
    Ønsker deg en fin julehelg
    Klem.

    SvarSlett
  2. Kjempekoselege bilete du viser.
    Sparken din er verkeleg nydeleg,
    og ein slik skulle eg gjerne hatt sjølv.
    Så koseleg å sjå at Nussi og Balder er gode vener.
    Han er blitt ein nydeleg og stor pusegut,
    og det var så kjekt å få helse på han igjen.
    Du må he eit flott nytt år,
    og så snakkast me.
    Klem H

    SvarSlett
  3. Åh, for et skjønt bilde av to søte puser!! Og så nydelig header og bakgrunn du har på bloggen din også!!Fantastisk herlig støvgrønn farge. Jeg mailer deg ang. blondebestillngen =)

    SvarSlett
  4. Fikk du mailen min med bestillingsbekreftelsen?? Jeg mangler adressen din for å kunne sende det til deg =) Mail meg gjerne på saligelavendel@yahoo.com så mailer jeg deg tilbake.

    SvarSlett